Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere. Blogul funcţionează în condiţii normale cu Mozilla Firefox si Crome.


luni, 18 octombrie 2010

Nervi de toamna si angoasa...

Astazi ploua mocaneste si totul e ud. Si plictis. Si frunze cazute. Si lume rece. Si totul ma enerveaza in jur. N-am chef de nimic si de nimeni. Pana si umbrela mea a cedat nervos. Nici ea nu ma mai sustine. Simt cum imi patrunde umezeala in suflet si vreau sa ma baricadez in casa si sa dorm. Sunt apatica si in mine zac emotii de toamna, nervi, multi nimbusi grei si gri care stau sa plezneasca intr-un plans depresiv, mocanit, la fel ca si ploaia. Sa mi se prelinga pe hainele si asa ude. Agitatie. Nestare. Umezeala. Baltoace. Noroi. Negura si ploaie. Si somnolenta. Si insomnie. Asta e vreme de facut copii. Nu... ca vremea asta mi-a diluat si ultima picatura de hormon. Asta e vreme de betie si de rumegat ganduri la rece. De anxietati sociale. De solitudine voita. De injurat idiotii care trec cu masina in viteza prin balti si te stropesc din cap pana in picioare. Nu este cazul momentan dar tot imi vine sa-i injur. Ca sunt uscati si nestresati. Ca un fund de bebelus intr-un pampers. In speranta unor zile mai insorite ma  mai destind cu niste poezioare bacoviene...

Nervi de toamnă

E toamnă, e foşnet, e somn...
Copacii, pe stradă, oftează;
E tuse, e plânset, e gol...
Şi-i frig, şi burează.

Amanţii, mai bolnavi, mai trişti,
Pe drumuri fac gesturi ciudate -
Iar frunze, de veşnicul somn,
Cad grele, udate.

Eu stau, şi mă duc, şi mă-ntorc,
Şi-amanţii profund mă-ntristează -
Îmi vine să râd fără sens,
Şi-i frig, şi burează.

Rar 

Singur, singur, singur,
Intr-un han, departe --
Doarme si hangiul,
Strazile-s desarte,
Singur, singur, singur...

Ploua, ploua, ploua,
Vreme de betie --
Si s-asculti pustiul,
Ce melancolie!
Ploua, ploua, ploua...

Nimeni, nimeni, nimeni,
Cu atât mai bine --
Si de-atita vreme,
Nu stie de mine,
Nimeni, nimeni, nimeni...

Tremur, tremur, tremur,
Orice ironie
Va ramine voua --
Noaptea e tirzie,
Tremur, tremur, tremur...

Vesnic, vesnic, vesnic,
Rataciri de-acuma
N-o sã mã mai cheme --
Peste vise bruma,
Vesnic, vesnic, vesnic...

Singur, singur, singur,
Vreme de betie --
I-auzi cum mai ploua,
Ce melancolie!
Singur, singur, singur...


.......................................
Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu