Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere. Blogul funcţionează în condiţii normale cu Mozilla Firefox si Crome.


duminică, 28 martie 2010

Iubire si muzica, muzica si iubire, iubire si liniste, liniste si iubire

Soare arzator ce radiaza. Lumina puternica reflectata in ocean, in verdele firelor de iarba, in cerul aproape senin de un bleu calm. Adiere, rasuflarea intregii naturi alearga prin parul meu, pe pielea mea, prin urechile mele. Respir rasuflarea usoara sub puful jucaus si in miscare al cerului. Ma zaresc stand prin iarba deasa, printre maci, flori de camp. Zaresc asta in ocean...oceanul ala...stiti voi, de inconjoara punctul negru. Adica ochii tai. Totul este iubire si muzica, muzica si iubire, iubire si liniste, liniste si iubire. Asculta muzica ce se naste din liniste! Zumzet de insecte, clipocit de apa, sunet de vant, de nori. Batai de inima, clipe...negura peste timp.
Nu, nu vreau timp!
Asculta-mi tacerea si pronunta raspunsul in tacere, sa fii sigur ca l-a priceput cel mai bine tacerea mea. Inchide ochii si lasa-te dus de unda, prinde-ma de mana si spune-mi ce vezi. Dar nu opri muzica!...si pastreaza tacerea...lumina se metamorfozeaza in dragoste si asta da muzica iar si iar pe repeat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu