Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere. Blogul funcţionează în condiţii normale cu Mozilla Firefox si Crome.


marți, 16 martie 2010

Concert The Bloodhound Gang 15 martie 2010 Silver Church Bucuresti

Un mic photoblog. Concertul The Bloodhound Gang din 15 martie 2010 Silver Church Bucuresti. Cu siguranta ati auzit de ei pentru ca cel putin "The bad touch" si "Fire water burn" nu scapa nedifuzate in cluburile de prin centrul vechi, macar o data pe noapte, in weekend. "You and me baby we are nothing but mammals so let's do it like they do on the discovery channel"? Suna cunoscut? Sau..."The roof..the roof..the roof is on fire..we don't need no water let them motherfucker burn..burn motherfucker, burn!" Sa nu mai vorbim de featuringul cu Ville Valo la "Something Diabolical"!!! doua puncte ics:) A? Asa mai stam de vorba!
Deci..acestea fiind spuse, ceata fiind data la o parte, iata-ne...Eu si Rock...mici stalkeri cum suntem (kidding) am stat in primul rand, am comunicat prin "limbajul semnelor" cu Jimmy Pop si Evil Jared, ne-am insusit ochelarii negrii ai lui Jimmy, am baut un suc bun de portocale cu vodka din acelasi pahar cu baietii de la The Bloodhound Gang (ce onoare) ca sa nu mai zicem de pomana cu Jegermeifter (pe saturate) primita de la ei si de faptul ca am fost mangaiati pe cap (whatever that means) de celalalt solist (Q-ball i guess) dupa care Evil Jared ne-a inmanat cu incredere manseta lui..urmand ca la final sa nu-i mai lasam sa plece.
Baietii s-au dovedit extraordinar de prietenosi dincolo de ceea ce spuneau gurile rele. Trecand peste pogo si sporturi previzibile la un astfel de concert, n-a fost genul de formatie care vine, canta, pleaca si publicul apluda cuminte si super entuziasmat. Probabil modul lor diferit de a fi i-a socat pe cei din presa (mesajele de pe ecran, middlefingerurile, si showul facut de Evil Jared), au avut un mod aparte de a comunica cu publicul- o alt fel de relatie (mult mai apropiata zic eu, artist-fan), insa, pentru mentalitatile conservatoare si pline de prejudecati de pe la noi...prost intelesi.
Nu va alarmati, nu a urinat nimeni pe noi, am baut din acelasi pahar cu ei si va asigur ca nu a scuipat nimeni in el. ...pentru ca e nevoie de o relatie mai personala, mai caterinca intre artist si fan, pentru ca e nevoie de ceva iesit din comun in ziua de astazi, s-au dus vremurile cand mergeam la concert Madalina Manole si se aplauda cu lacrimi in ochi si toti plecam fericiti acasa. In continuare, o serie de poze, daca doriti mai multe, lasati-mi un mesaj.
Ii mai asteptam!

Noi..A se remarca tricoul cu Jackass






Pana am scos eu camera s-a incheiat la prohod

Biiiiip you America!


Evil Jared dupa ce si-a inchis slitul si a iesit gagica din cufar


He loves us



S-a intimidat si Jimmy un pic

noi cu Jimmy Pop...super baiat! dupa ce i-am barfit putin pe Bam Margera si Ville Valo

noi cu Evil Jared


o parte din stalkeri (merci fetei din Atena care ne-a dat penele de la chitara lui Evil Jared)

nebunii incercand sa opreasca autocarul-asta n-a mai fost scris in presa, huh?


Concertul inregistrat
Partea intai

Partea a 2-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu