Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere. Blogul funcţionează în condiţii normale cu Mozilla Firefox si Crome.


sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Like Saint Valentine (surpriza dupa surpriza, clip dupa clip, marca HIM..sau Matt Squire)


click
Surpriza dupa surpriza, probabil cel mai frumos cadou din aceasta perioada. Nu m-am mai simtit in felul asta de foarte mult timp, am asteptat momentele astea 2 ani de zile (cred totusi ca mai mult- Venus Doom a aparut in toamna 2007) si nu ma asteptam sa fie asa superb. Probabil cel mai tare "come back" al trupei si cea mai frapanta revenire pe care o formatie o poate avea (si multiple schimbari in bine). Mi-a fost dat sa vad la interval de o saptamana-doua, 2 videoclipuri a 2 melodii de pe viitorul album pe care il astept cu sufletul la gura ("Screamworks-love in theory and practice", care habar nu am cand va aparea la noi in "Românica", in US va aparea pe 9 feb-cel mai devreme, si, pana una alta n-o sa mai rezist si o sa-l downloadez de undeva, scopul scuza mijloacele). Parerile sunt impartite, eu sunt pe deplin multumita de ceea ce vad si aud, sunt extrem de incantata si fericita, mi-era teribil de dor de ei, mi-era prea dor sa-i aud din nou, sa-i vad, sa-i simt iar si presimt ca Screamworks va fi un album extraordinar. Pentru un fan nu exista termenii de comparatie "mai bun", "mai rau", mi-e greu sa il compar cu precedentele pentru ca e unic si e diferit: mult mai energic, mult mai pozitiv (ceea ce ma bucura tare, ma bucur sa-l vad si pe Ville intr-o stare buna, mai sanatos, mai optimist, mai scump ca oricand, mai matur, dar acelasi om deosebit), si..culmea ca niciodata nu mi-am imaginat ca voi putea dansa pe vreo melodie HIM, iata ca melodiile de pe noul album m-au lasat masca (Like Saint Valentine de exemplu are ceva drum & base la inceput parca), ceea ce e foarte haios.Ce daca e mai comercial? Important e sa nu fie "doar comercial", dar eu una nu cred ca se va ajunge la asta, nu va faceti griji! Prostitutia e pentru altii. Se pare ca Ville s-a exprimat din nou simplu, profund si real: e un fel de combinatie intre Guns And Roses si Depeche Mode- la asta nu m-am gandit, cred ca e mai mult de atat.
Pana una alta, Like Saint Valentine...cel mai frumos cadou pe care un fan il poate primi de Sf Valentin, o adevarata surpriza..apoi..videoclip dupa videoclip (intai Heartkiller apoi Like St Valentine...), pot spune doar ca sunt surprinsa in mod placut si..felicitarile mele baietilor si mai ales lui Matt Squire-se vede unde e mana de profesionisti!
Voi reveni in curand, cred-sper cu postari mai putin "exclusiviste" daca le pot numi asa, adica pe interesul echivalent al tuturor insa momentan sunt extaziata de asteptarea incarcata cu surprize.
Pana una alta, vizionare placuta!
Cat despre ce scrie pe urmatorul site...ma gasiti la concert (HIM din nou in Romania in vara asta se pare), incerc sa ma pregatesc sufleteste de pe acum sa nu lesin pe acolo, de la Artmania 2006, cand au venit prima data in Romania am avut cele mai frumoase amintiri, chiar daca inghetasem de frig si Ville era un pic shpritzuit, anul asta va fi si mai bine.
http://www.metalhead.ro/stiri/HIM_si_Heaven_And_Hell_inclusi_in_circuitul_Sonisphere_2010-aid-76428-l-1

Un comentariu: