Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere. Blogul funcţionează în condiţii normale cu Mozilla Firefox si Crome.


miercuri, 21 iulie 2010

Odată cu lansarea site-ului QuickMall, m-am înscris în competiția pentru un iPad. Dă și tu sfoară-n țară!

Oricât mi s-ar fi spus prin liceu "Writing is your middlename" dat fiind că puteam bate câmpii oricând cel puțin 2 pagini pe orice temă (profa de română deja se obișnuise cu spiritul meu critic), întotdeauna am urât compunerile/eseurile care mă limitau (o temă strictă, 500 de cuvinte și nu mai mult, fără deviații de la subiect). Anii de liceu au trecut, facultatea e pe terminate iar eu incă mai sunt supusă compunerilor. De data asta miza e măricică. Hehe! Ca să am șansa să câștig un Apple iPad 16GB Wifi trebuie sa fac reclamă la site-ul QUICKMALL apoi rămâne de văzut cât noroc am. La capitolul marketing stau destul de modest...și totuși...
Trăim în secolul vitezei și ne-am cam obișnuit ca internetul să facă parte din viața noastră. Pare destul de comod să stai acasă și să faci comenzi pe net decât să bați orașul în lung și în lat, să colinzi magazinele pe ger, pe ploaie, pe 40 de grade. Pe canicula asta eu n-aș ieși ziua din casă nici să mă împuști! Să mă bată soarele în cap, să curgă apele pe mine, să stau înghesuită în autobuz? Vara trebuie să ne transformăm în păsări de noapte. Altfel nu văd vreo supraviețuire. Sau poate..."singura noastră scăpare e să rămânem toți la mare". Sau să facem acatiste pentru Bill Gates și să profităm din plin de minunea secolului nostru- Internetul.
Internetul te duce fix unde vrei, cu un click gasesti exact ce îți dorești.
Site-ul QUICKMALL (www.quickmall.ro) este ideal dacă ești în căutare de: telefoane mobile, foto/video, laptopuri și iPad-uri, accesorii GPS, accesorii GSM, console jocuri, parfumuri, sony walkman precum și service GSM de calitate. Pentru fiecare din categoriile mai sus menționate există o gamă largă de produse încât să alegi exact ce îți convine. E ca și cum te-ai teleporta în mall, exact la locul potrivit și asta fix din fața computerului, cu un număr minim de clickuri. Cum timpul nostru (liber) este limitat, trebuie să profităm la maxim de avantajele oferite, astfel încât să ni-l petrecem eficient. Timpul petrecut în stația de tramvai, în mijlocul de transport în comun, în fața oglinzii pregatindu-ne să plecăm la shopping, colindând prin magazine, eventual suportând o vânzătoare antipatică, l-am putea investi mai mult în noi, relaxându-ne, făcînd chestii mai utile. Cum ar fi ca toate lucrurile mărunte care ne ocupă timp și energie să se rezolve de la sine cu un singur click? Cred că ar fi minunat și pentru prietena ta aia stresantă care te ia la shopping mereu și te seacă de nervi stand 3 ore nehotărâtă printre standuri (am mai discutat despre chestia asta într-una din postările anterioare, vor mai urma postări-protest, postări-manifest și pe viitor). Problema ta mâncătoare de neuroni s-ar rezolva cât ai zice...QUICKMALL. Adică în traducere mot-a-mot...MALL RAPID. Nu sună bine? Tu ce părere ai? Lasă un comentariu și exprimăți părerile cu privire la acest nou site de cumpărături online.
"Odată cu lansarea site-ului QuickMall, m-am înscris în competiția pentru un iPad. Dă și tu sfoară-n țară!"

8 comentarii:

  1. deci sincer vorbind mi se pare postarea geniala si chiar sunt uimit cum ai reusit sa schimbi o descriere a unui syte in ceva foarte interesant
    Felicitari si sper sa castigi iPad-ul.

    RăspundețiȘtergere
  2. am sa le testez si eu astora site-ul...suna bine ceea ce spui tu aici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. de data asta ai avut o limita minima de cuvinte, nu e asa groaznic:)) sunt curioasa ce dubiosenie de nr. iese.

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt putin sceptic in privinta concursului, foloseste sistemul random, care nu este destul de stabil, am mai vazut concursuri cu sistemul asta si nu a functionat cum trebuie, si persoana care castigase i se anulase premiul :) oricum hai cu IPAD :D ca il meriti :D

    RăspundețiȘtergere
  5. avand in vedere ceea ce ai scris si faptul ca nu imi place sa amagesc pe nimeni, fiindca prefer sa dau cartile pe fata, deoarece intotdeauna aleg sa fiu obiectiv ci nu subiectiv, mereu incerc sa fiu sincer cu prietenii si indiferent de situatie sa le spun lucrurile in fata...... pot sa-ti spun ca..... iPad-ul e al tau :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Isabela Maria Dumitrascu22 iulie 2010 la 20:47

    Sper sa castigi. Cei care au organizat acest concurs ar face bine sa iti citeasca toate postarile. As putea spune ca aceasta postare chiar daca este pentru un concurs se aseamana cu ce ai postat pana acum. Descrierea ta contine Umor si Ironie ceea ce o face usor de citit si foarte placuta. Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta e despy a noastra;))spune ce crede ea..si intotdeauna are dreptate:*sa castigi mey..iar in privinta site-ului..cred ca putina miscare p-afara tot merita:))dar netul e la moda..ce sa mai zic

    RăspundețiȘtergere
  8. merci mult de sustinere:) realizez ca am o sansa de 1 la un milion sa castig si totusi...am ales cel mai norocos numar al meu:)

    RăspundețiȘtergere